dimarts, 23 de maig del 2017

SENTIMENTS DE LA SERRA

M'he sentit molt alegre quan vàrem cercar els contes per la nit amb les llanternes i m´he sentit cansada quan vàrem fer senderisme.
MARÍA


M`he sentit alegre perquè m'he esforçat molt i ens  ha sortit molt bé. I també he sentit pena perquè no he fet el logotip i m'he enfadat perquè em vaig caure a la muntanya.
JUAN RAMÓN

Estic molt alegre pels treballs que hem fet i a la vegada estic un poc trist per no poder anar a Son Amer.
TOÑITO

M´he sentit nirviosa perquè quan preparava la motxilla no em cabien les coses que estaven escrites a la llista. Però quan he entrat al refugi estava molt contenta.
ASMAE

He sentit  alegria i diversió quan vàrem fer un cor amb pedres. Em va donar pena quan els meus companys es varen quedar a la classe sense poder venir d´acampada.
GISELA

He sentit molta satisfacció quan vàrem fer senderisme amb en Vicente i vàrem fer un cor amb pedres i m´he sentit adolorida quan em vaig caure.
ANTHONELA


He sentit alegria quan vàrem anar a per un  gelat a Lluc i també quan vàrem anar a un bosc i vàrem trobar una canaleta. Em va agradar molt!
JUANMI


M´he sentit trista perquè no he anat a la muntanya. M´ha agradat el treball de la Serra al barri sobre els municipis.
IMANE 

He sentit alegria quan hem fet senderisme. M'he avorrit un poquet quan hem fet pedra en sec.
ALI

Estic molt alegre pel treball que hem fet. Ha estat divertit. M´he sentit molt bé quan hem fet la festa amb 5A i 6B.
RAISA

M´he sentit molt alegre perquè anàrem a fora a cercar un conte amb llanternes per la nit. Vàrem anar a Lluc i ens menjàrem un gelat. Al dia següent hem anat a Menut i hem fet una volta de més i m´he sentit molt cansat.
JUAN ANTONIO

M´he sentit bé en el refugi de Son Amer perquè vàrem fer una excursió al centre forestal de Menut. He sentit alegria.  
FRAN

M´he sentit un poc trist perquè no he anat a la excursió de la Serra de Tramuntana. Vàrem fer un concurs de logotips i després vàrem fer un imant amb el logotip guanyador. Va ser molt divertit. Tant de bo pugui anar a la pròxima excursió.
PERE

M´he sentit molt content perquè vàrem anar amb el mestre i els meus amics i també perquè vaig aprendre un poc de la Serra.

LUISMI

 SENTIMENTS I EMOCIONS A SON AMER (ALUMNES DE SISÈ)
Son Amer és bonic, té moltes alzines. M'ho vaig passar molt bé. Me va agradar molt fer senderisme. 
NAOMI

Hi havia roques amb formes. Me va agradar moltíssim el berenar del matí i fer senderisme. BUNYAMIN

Va ser divertit fer un cor amb pedres per a una foto. Les activitats del vespre varen ser molt divertides. 
JASMINA

L'activitat dels contes al vespre és el que més em va agradar. 
PATRICK

Diversió, natura i amabilitat. 
NAJOLYN

Quan vàrem anar al bosc a fer els tallers em va agradar molt. Em va impressionar veure cabres i fer senderisme.  
CHINYERE

Me va emocionar especialment Lluc i entrar al Santuari.
 ANA

Passejar per la muntanya, el paisatge i menjar un gelat amb els amics a Lluc. 
BRIGHT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada